رادیاتور پنلی چیست؟

رادیاتور پانلی یک سطح عمدتاً مسطح برای انتقال انرژی همرفت و تابشی به فضای داخلی است. علیرغم نام آنها ، رادیاتورها یک اتاق را عمدتاً از طریق همرفت گرم می کنند. رادیاتورهای پنل ممکن است دارای یک یا دو صفحه باشند و در صورت مجهز بودن به باله های نقاله ، یک یا در مورد طرح های دوجداره ، دو ردیف باله دارند. تابلو یا مخزن پر از مایع مانند روغن یا آب است. هرچه پنل طولانی تر باشد ، سطح رادیاتور بیشتری برای انتشار رادیاتور وجود دارد. بنابراین ، یک رادیاتور با یک پانل دوتایی با ابعاد یکسان با یک رادیاتور تابلویی ، گرمای بیشتری را به همراه خواهد داشت ، زیرا مساحت کل بیشتر است.

 

یک رادیاتور پانل همچنین ممکن است دارای براده های نوار نقاله - نوارهای فلزی با زیگ زاگبی باشد که به پشت یک رادیاتور تابلویی یا در وسط رادیاتور دو تخته جوش داده شده است. این باله ها سطح سطح رادیاتور را بیشتر می کند.

 

هر دو رادیاتور پانل منفرد و دو نفره ، با یا بدون باله های نقاله ، اغلب به شکل های گرد یا جمع و جور هستند. تفاوت اصلی بین اینها زیبایی شناسی است ، در حالی که رادیاتورهای جمع و جور دارای یک کوره در قسمت بالا و صفحه در امتداد طرفین هستند تا منظره باله های نقاله را مبهم کنند. رادیاتورهای دور گرد کباب یا تخته اضافی ندارند و تصمیم نهایی صرفاً به اولویت شخصی است.

 

اگرچه رادیاتورهای یک پنل به اندازه نوع دو تخته گرما گرما نمی بخشند ، ممکن است انتخابی مناسب باشد که فقط فضای محدودی از جمله در یک راهرو کوچک ، یا جایی که زیبایی شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال ، اگر یک رادیاتور در زیر یک پنجره گسترده نصب می شود ، ممکن است یک طراحی صفحه گسترده تکی بهتر از یک مدل پانل دوتایی کوچکتر و عمیق تر استفاده کند.

 

جهت مشاوره و رادیاتور مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


رادیاتور رادیاتور ,باله ,پانل ,ممکن ,نقاله ,رادیاتورهای ,زیبایی شناسی ,بامین تهویه ,رادیاتور پانل ,رادیاتور تابلویی ,کنند رادیاتورهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت و آموزش وبسایت دهستان فش IPBSES